Sommer, Sonne, Sonnenschein =)

Und wiedermal espaar Sache was hie so abgeit (oder nit abgeit) im Beaverstate Oregon. Also letsch Wucha bini eiguntli ja de nur 3 Täg ind Schüel gangu, na
New York, ischmer de aber vorcho wie 6 Täg…


Am Fritag Mabu häni de Gitarrstund kä und de häni endli „Wonderwall“ va Oasis chennu zämudingsu, das chani jetz nu rächt güet. Nacher am Samstag sii de dMareike und ich biz ga ichöifu und am Abu mim David und dum Che ga bowlu. (Mareike und ich beides Mal de verloru ;-))


Am Sunntag siiwer de ine Walmart gfahru, da schutz ga ichöifu und wieder zrugg, unde häni de eiguntli nimme viil gschits gmacht, paar Sache fer dSchüel undja, de hets schi de öi gad…


Nacher het de am Mäntag wieder dSchüel agfangu, natirli topmotiviert gsi fer das (na ja welli Ironie…)… jedufalls häni de aber am Fritag blau gmacht, unde siiwer am Donschtag Mabu nu ines Casino gangu. De heiwer zganz Minz wa eh niemerd brücht mitgnu, und darfer 45$ vercho ;-) Aber äs het niemerd va isch (Luciano, Jody, Manaen oder Ich) bsundrigs Glick kä…


Am Fritag häni de äbu blau gmacht, zersch üsgschlafu, nar siiwer zer Gisela gangu, will da sonen Exüstüüschschieler va Chile isch zBsüech gsi. De heiwer da zMittag gässu, nar sii dMareike und ich zer Manicure gangu und nar zu mier heim ga Zopf machu (Carlii, biz besser wa ische, aber immernu nit gad so der Hit ;-)) und nar zmalsch sind de der Manaen und swas en Kolleg und alli cho, unde heiwer da en chleini Privatparty kä….


Am Samstag bini de am Morgu am babysittu gsi (Der Graciella, vaner Anamarie) und äs isch sooo härzig, nimu sus de appa gad mit heim ;-) Nacher häni mini 100000 Üfsätz miessu schribu und nacher nu ga Autofahru… nar siiwer zu TJ (Tijuana) ga ässu, mit era Kollegin vaner Jody, de het dMareike aglitu, obwer uber uf Dallesport zum David und Che welle ga en Film lüegu, und das heiwer de öi gmacht. Hei „The Grudge 2“ glüegt, isch nu witzig gsi, vorallum will dMareike immer erchlipft isch und ich wägu dem de öi nu gad… miesseder unbedingt öi lüegu ;-)


Nacher am Sunntag bini de ganz durenand gsi wägu der Ziitverschiebig, da Summerziitumstellig. Am Morgu bini biz manand gedödlut, telefoniert und am PC gsi, und nar am Namitag sind de Claire & Carleigh cho, de heiwer zersch Fotä va New York aglüegt und nar nu biz O.C. glüegt… aschliessund siiwer de zu ihne gangu unde nar mit irusch Eltru & Schweschter ga zNacht ässu…


Nacher häni sturmfrii kä, will der Luciano & Jody in Vancouver hent gliggu, bi de aber so mieds gsi dassi am 9i im Bett bi gsi ;-) Nix mit Party meh…


Am Mäntag Morgu bini de gad totmieds gsi, willi schlächt hä gschlafu (Nahwirkige va The Grudge??) und de häni gad gedeicht, äh gahni diräkt mit de Trainerhose ind Schüel (eppis positivs va Amerika, hie chasch wie zgregscht Schlufi umfa löifu und seitder niemerd eppis ;-))… jedufalls isch mi de Claire cho abholu und de siiwer ind Schüel… sonen lengwilige Tag häni sältu kä… zersch heiwer iner 1.Stund „The Crucible“ Film glüegt… na knapp 10Minüte isch zJeanine igschlafu… nar iner zweit Stund heiwer en Film uber Fischa glüegt (nu totlengwiliger, de ismer so gangu wie in Bio dletschtu zwei Jahr) und scho wieder igschlafu…iner 3.Stund heiwer Psychologie kä, unde heiwer öi en Film glüegt, hä aber zfasch Angscht kä izschlafu, will zLudi schlaht immer va unnena dra ane Tisch wenn eis ischlaft dass fasch en Härzattagga het… aber iner letscht Stund heiwer „Blue Man Group“ glüegt unde isch gad fertig gsi, hämi uf es paar Stiehl gleit und gmietli en Stund gschlafu… und jetz bini immernu glich mied wie hitu Morgu…


Derfiir isch hie aber zschönschtusch Früehlingswätter, hittu hets hie 19 Grad kä, very nice gsi, und Sunnuschii… jetz isch hie fasch bis am 8i hell, was natirli flott ischt…hoffu ier chennet öi bald der Früehling gniessu!


Und bis dahin stay clean (lol Zitat Carla) oder je nachdem get clean
Es flotts Grüessji üs Oregon, Jeanine

13.3.07 02:59

bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen